Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Carina - 27 augusti 2010 22:15

Åkte till stan med Johan o Marielle idag och dom björ på buffe på Biteline, gott som sjutton var det...

TACK älskade son och svärdotter   .

Vi gick runt ett tag på stan, sen hemöver.

Underbara Maja hämtade jag runt halv 6 tiden, myyyyyysigt :).

Vi åkte och handlade lite småsaker sen hem.

Jag la lill gumman vid halv 9 tiden och inte ett enda ljud gav hon från sig, somnade direkt.


I morgon ska vi på fotboll i Ljustorp och se när Alnö förhoppningvis spelar skiten ur dom hehe.

Efter fotbollen ska Johan bjuda Marielle, mig, Sandra och Jocke på middag på Norrlandskällaren, ska bli enormt trevligt.

Sen ska gumman min följa med mig hem och umgås med mig och sin lilla syster :) :).


Nu ska jag lägga mig och glo på TV en stund sen soooova


Puss o kram o nyp i stjärten

Ovido - Quiz & Flashcards