Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Carina - 15 augusti 2010 21:34

Ja igår var det kalas trevligt och Susanne hade gjort så underbart god mat.

Salladen var enormt god... :), och annorlunda.

Vi träffades halv 5 sen var det middag ute i den stekheta solen, sen bål, öl och vin drickning före promenaden ner till Drakbåten.

Verkligen härliga männsikor att umgås med, tack till ALLA <3.


Det finns andra saker som varit mindre trevliga denna vecka :(.

Kan inte göra nånting åt det, och vet med all sannolikhet att jag kommer få må skit dåligt över det länge.

Ibland när man pratar kan saker o ting misstolkas, och det var just det jag gjorde, missuppfattade helt o hållet en grej.

För en ren missuppfattning var precis vad det var, och det kan hända ALLA, även de bästa.

Har bett om ursäkt så gott jag kunnat.

Tänker inte skriva det jag vill skriva och känner...men egentligen, det är MIN logg och jag ska kunna skriva allt jag vill här utan en massa kritik eller nåt.

Men struntar i det denna gång.


Nu är det 5 dagar sedan iaf...men tror det kommer bli många flera...


Sov Gott alla....



Ovido - Quiz & Flashcards