Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Carina - 22 augusti 2010 11:02

I fredags åkte jag till Susanne.

Vi drack öl, vin och Sambuca och åt Biteline, mysigt som bara den :).

Sen drog vi ner på stan och kollade läget.

Blev Oscar, Dallan mm...

Så rolig kväll och mycket roligt folk ute också.


Igår åkte jag, bakis o eländig ut till alnö vid 12 tiden.

Fick supergod paj som svärsonen gjort, kyckling, kräftstjärtar, svamp mm.

Sen kom Marianne o hämtade oss vid kvart i två så var det matchdags på Släda.

Jisses vad dåligt dom spelade, vart ju förslust mot Hoif till o med :///.


Sen tog jag o Sandra bussen o åkte till Selånger med Johan o Marielle.

Strosade runt i några timmar, men är ju alltid samma därnere, men fick ju äta en Langos till i år iaf :)....gott gott :).


I morgon ska gumman vara på magnetröntgen kl 8,40 tror jag det var, så då får man vara uppe med tuppen och åka bussen tidigt...

Skönt att det är dags, måste ju hända något snart...

Sen är det en vecka till nästa undersökning för henne.

Då ska dom kolla upp de hemska blödningarna hon hade i tarmen, usch o fy...


Nu ska jag göra en tunnbrödmacka och ta mig lite fil...


Have a nice day

Ovido - Quiz & Flashcards