Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

It´s Enough....

Av Carina - 12 oktober 2011 14:39

Onsdag...

Igår var jag hundvakt åt Thello, Dhemo och Fiffi då Sandra var i skolan och Jocke jobbade.

Vart kvar där inatt då Sandra mådde bra efter ha tagit bort sin visdomstand, och deet vet jag av egen erfarenhet att det kan vara ett rent h-vete, fy för dessa jä-la tänder.

Fick sån enorm kramp i mage/tarm idag och skiten satt i länge. Det blir bara värre med tiden, orkar fan inte gå så här, nu får dom ta och hitta problemet...

Det gör så jä-la ont så det svartnar för ögonen, och ändå är jag van att ha värk sen krocken -98, och blev ju mycket värre i nacken efter krocken i Augusti också, men det är inte samma värk.

Bryr mig inte alls om vad det är bara det går att stoppa kramperna.

 

Vill ändra på en massa annat också i mitt liv, men dessa saker är betydligt lättare, för det är bara att bestämma sig och göra det.

Men det har bara dragit ut på tiden och jag tar mig inte för att göra det.

Skulle vara det bästa, och inte bara för mig själv.

Släcka alla gamla ljus och tända nya bara, men är ju inte så bara det heller ibland.

Det jag är jätteglad över är att jag har de runt omkrong mig som bryr sig enormt mycket, och det värmer så gott de dagar jag bara gråter.

Är glad att jag "kan" gråta då det trycker på, för det är många som inte kan det, för lättar gör det ju för det mesta.

Men vissa saker som jag gråter för rår jag själv för och det går ju att ändra på, så varför gör jag inte det då???!!!

 

När jag väl bestämt mig för att ändra på det så tar det stopp ändå...och då blir jag så less på mig själv.

F-n för mig ibland :///.

Går det bra med allt jag väntar på nu så blir det ett nytt liv som väntar, har funderat mycket och har lite planer på lut. Vet att alla inte kommer gilla dom men jag måste för mig egen del.

Det kommer vara mycket som ändras och till det bättre för alla och det är jag helt övertygad om <3.

 

Nu ska jag ta och se vad jag ska kasta ihop för mat idag...

Ha en fin dag <3

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards