Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Carina - 20 augusti 2010 08:48

Usch o fy , bara 12 grader nu på morgonen, brrrrr....

Denna vecka har bara flygit iväg...

Lite konstigt att den gått fort...har man lite o tänka på och inte mår bra av så brukar tiden gå saaakta... :-O.

Men inte mitt val, och heller inte nånting jag kan göra något åt...mer än det jag redan gjort.


Onsdag var jag o Sandra på bilbingo, men ingen lycka som vanligt :((.

Men skoj hade vi, hahaha...

Sen gick vi till stan o hyrde en film för en gångs skull, vi såg "Preciuos", en gripande sann film om en tjejs liv.

Igår var Sandra på dagis med Linda, Tony o Maja efter lunch...

Sen vart det käk och hon åkte ut till Jocke vid halv 5 tiden.


Nu ska jag ta och se om det finns någon tvätt tid, inte för att jag könner för det , men kan vara skönt innan det blir mycket..




Ovido - Quiz & Flashcards