Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Carina - 3 augusti 2010 09:51

Somnade vid 6 tiden i morse, har så jä-la ont i ryggfan och nacken.

Jag är så trött på all värk så jag vill spy...skriver om det här men vill aldrig visa något utåt, det är både förnedrande och jobbigt.

Tänker aldrig heller börja äta värktabletter igen.

Igårtog jag en Tradolan för att få sova, men det gick inte ändå, skulle nog behövt tagit en hästdos men NEVER IN MY LIFE!!!

Hade ett rent skört helvete att sluta med skiten och tänker då inte sätta mig i den sitsen en gång till...


Nacken har ju varit hemsk nu i flera månader så det är väl därför det gått ner till ryggen också.

Har ringt VC så dom ska snart ringa upp mig.

Lika bra att gå dit, om bara för att dokumentera skiten, annars vet ju inte kassan eller försäkringsbolaget hur pass illa det är.


Man blir helt låst av värk...

Men jag är ju som jag är, tjurar på men gör ju inget jag VET kan göra det värre, men jag kan ju inte bara sitta eller ligga hemma heller, det gör ingenting bättre.

Men att skicka ut mig på arbetsprövning i höst och tvinga mig äta en massa skit tabletter för att klara av det, kan dom ju glömma helt o hållet.

Jä-la idioti tänkande....

Blir så förbannad när jag tänker på hur dom resonerar ibland...


Hoppas provsvaren på gumman kommer denna vecka också, ju fortare dom kommer desto mindre chans att det är något sa dom...

Men går säkert bra...

Man ska inte måla fan på väggen, men bättre tänka det värsta för då kan det bara gå åt rätt håll om det inte är det.


Jaja, nu ska jag ta en kaffe o vänta på samtal från VC...


Ha en bra dag, jag är lite bitter idag, men bara här.... man måste få vara det ibland också ;).


Ovido - Quiz & Flashcards