Alla inlägg under augusti 2011

Av Carina - 15 augusti 2011 09:28

   "Thello ligger och myser in the sun, on the boat"


Måndag och regn, men gör ingenting då jag har lite att göra idag.

Ska hämta Sandra på Alnö om ett par timmar.

Sen ska vi hämta hennes glasögon, lämna in lite papper på FK, har läkartid kl.14 och 14,15 till samma läkare ang krocken i lördags.

Sen är det till länsförsäkringar med skadeanmälan.


I fredags var jag båtchaufför, kallt som bara fan var det. I lördags var det Sandra som körde och lika kallt då...://

Är sommaren slut nu???

Den har varit bra helt klart, men alldeles för kort... :(.

Blir så mycket värre i värken på vintern också, så det är helt enkelt inte min grej alls, hur än mysigt det kan vara med tända ljus inne mm.

Skaffa sig någon/något att värma sig med, en kamin kanske ;).

Dags för lite nyheter, när de gamla är som det är ;)


På lördag är det äntligen tjejmiddag med världens goaste brudar igen, denna gång hos lill Susanne, längtar som bara den :) :).

Får göra det bästa av veckan så går den fort.

Tycker det är så konstigt att jag inte fått någon tid på ortopeden ännu...vill bara få allting klart...blir det operation eller hård träning???

Hoppas på det sist nämnda faktiskt...men iofs, bara skiten blir bra så är det väl saksamma.

Ska dra i mig en till kopp java nu sen in i duschen och göra mig redo.


Ha en bra dag


Av Carina - 12 augusti 2011 07:27

Jaha, då har två intensiva veckor gått.

Saknar min lilla gumman som varit borta så länge, men idag kommer hon hem :).

Kroppen min mår skit, riktigt skit, men själen mår så mycket bättre, så jag får tänka på allt jag gjort så kan jag le   .

Sen vet jag hur glad gumman kommer bli, så det väger upp allting :).

 

Just nu vill jag bara ha avkoppling i helgen, för det är jag av någon värd tusen ggr om.

Tänker även göra nånting jag varit alldeles för mesig med ;).

Nu blir det andra bullar av, har aldrig varit så bestämd som jag är nu, och det kommer bli toppen för mig, i know it ;).

Hatar verkligen att sommaren håller på att rinna ut, men går allt som jag vill så kommer hösten och vintern ge mig det jag vill och behöver...

Nu ska jag ta tag i det sista, sen åka iväg och sola tror jag bestämt, om jag hinner :-O.

 

"Lämna det bakomflutna framför dig", det tar jag som för de misstag man gjort och rättar till dessa, kan det vara så det menas???

 

Vinet måste in på kylning också, det får jag inte glömma ;).

Dags att sätta igång!!!

 

Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards