Alla inlägg under januari 2012

Av Carina - 12 januari 2012 08:45

Igår var jag och min älskade familj (Sandra, Johan och Marielle) upp till skidstadion så Thello o Dhemo fick springa lös i skogen, underbart skönt var det med en härlig promenad :).

Sen på kvällen hade jag o gumman myskväll med popcorn o film ("våran" lilla grej).

Först såg vi "Jag saknar dig", bra film men inte så bra skådespelare dock.

"Ticking Clock" var däremot kanonbra :).

Idag har jag det jag gör, det ska rensas till förbannelse. Ska få iväg en massa massa som jag inte har något nytta av.

Har en massa kläder o skor bl.a som inte passar, och varför ska det ligga o ta plats?!?

Kan ju iaf få en liten slant för det hoppas jag :).

Sen förrådet, hm...ja bara man börjar så går det ju undan och det ska jag göra idag.

Proppfullt där nu, men när jag är klar ska jag kunna dansa därinne lätt o ledigt ;).

 

Nu går tankarna igen när man är ensam hemma :(.

Jag är f-n inte beredd att lägga om hela mitt liv pga det som är, så är det bara :p.

"My life, My Choice"..........

Kan f-n inte släppa min besvikelse heller på de som säger en sak o menar en annan...men det lär väl märkas "hur" pass besviken jag är...

Ska släppa det för min egen skull, och ägna mig åt de som verkligen är ärliga, och er älskar jag till max

 

Nu ska jag slurpa i mig mitt kaffe och sätta igång...

I morgon är det fredag och då ska jag slurpa i mig annat än kaffe ;). Den som spra han har ;).

 

Ha en lovely day

Av Carina - 10 januari 2012 21:16

Jaha ja, så fick jag besked från Neurologen idag... Har väl "tur" att jag överhuvudtaget fick en magnetröntgen på hjärnan innan nånting hände...

Ska tillbaka till min läkare på Neurologen den sista januari, och då är det EXAKT 14 år sedan jag krockade och fick min nackskada, som ändrade mitt liv kopiöst mycket.

Sen att måsta äta förebyggande mediciner och ändra sin livsstil för att inte få en stroke var fan inte roligt.

"Lev roligt-dö ung", passar nog mig bättre.

Har gråtit hela jä-la dagen, och det finns inget slut på dom förbannade tårarna heller.

Sen alla kilon jag rasat beror ju inte på det direkt, nu väntar jag bara på den skiten också...

Tappar lusten till allt just nu faktiskt.

Jag som ALLTID är hungrig har inte haft minsta lilla matlust i eftermiddag...Druckit kaffe som en tok bara...

En sak har jag insett iaf, att livet är åt helvete för kort för att göra misstag, och det gör jag aldrig mera!!!

 

Tur jag haft Thello o Dhemo hos mig idag, trots att jag blivit galen på deras skällande emellanåt så vet jag iaf att jag kommer sova gott med dom bredvid mig

 

Nu vill jag bara ha ett väldigt positivt besked från min advokat för då drar jag iväg för mig själv under en tid.

Hitta mig själv, glömma allt som varit, börja om med dom jag väljer att ha runt om mig och lämnar allt annat bakom mig.

Har så många helt otroligt underbara vänner som jag verkligen älskar, ni vet själva vilka ni är och ni betyder så enormt mycket för mig.

Man kan omöjligt ha bättre vänner än Er

 

Nu ska jag ta och gå ut sista svängen med T & D,sen ett snabbt bad o sängen o dränka kudden med det blöta som vägrar sluta rinna ur mina ögon.

Gonatt på er

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards