Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Energi sökes...

Av Carina - 24 oktober 2011 15:54

Ja idag var jag iväg på min andra sigmoidskopi...Min läkare var sjuk men fick en annan kvinnlig i stället som var jättebra :).

Väldigt lugn och tog tid på sig.

Frågade om allt kring mage, menstruation, hur många barn jag fött mm mm.

Samma symptomer som jag har med kramp mm kan tydligen vara fler saker än det dom trott, eller samma sak fastän på andra ställen.

Hon frågade även om jag sökt på gyn för smärtan, och det har jag ju, men där gjorde dom ett väldigt snabbt vanligt ultraljud och sa att dom såg en cysta sen skicka dom hem mig.

Gillar inte alls hur dom behandlar människor på det stället.

Så nu skulle hon skriva en snabb remiss dit och förklara vad dom ska göra. Önskar mer än allt att dom hittar något där i stället, för dom "prylarna" har jag inte användning av mera, för barn är ett avslutat kapitel.

Ska väl vara glad att dom verkligen tar det på allvar, men det är ju bara så jobbigt med alla undersökningar hit o dit.

Tar hellre ryggvärken från diskbråcken och nacken 10ggr till i stället för det här...

Önskar bara ibland att jag fick sova tills allt var klart, och vakna pigg, smärtfri och alert.

 

Har tappat många kilon som jag skrivit tidigare, har väl alltid velat gå ner lite men inte på det här sättet :(. Sen håret, har tappat minst två tredje delar av det jag hade för ett par år sedan.

Försöker verkligen hela tiden vara glad, och inte visa så mycket utåt, men de flesta ser ändå på mig att jag inte är pigg.

Bara försöka bita ihop ett tag till och invänta det som är kvar...

 

Snart är det jä-la skit jul också, och den har jag verkligen NOLL känsla för just nu...vill inte alls se en gran f-n, eller en endaste jul pryl i år.

 

Blir en tidig kväll känner jag, Jocke o Sandra frågade om Thello o Dhemo kunde vara kvar men orken finns inte idag, måste få sova :((

 

<3

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards