Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Carina - 17 augusti 2010 08:48

Har haft stickningar, precis som socekrdricka, mellan pekfingret och på tummen på vänsterhand i några dagar, igår när jag la mig så var det i hela armen.

Otäckt som attan är det ://:

Värker emellanåt som om händer, armar, o nacke ska gå sönder... Det har gått 12 år och 7 månader den 30/8 sen min trafikolycka, inte klokt att man gått med värk o elände så jä-la länge, och det har ju bara blivit sämre med åren.

Så går man till läkaren och dom skickar hem en med tabletter, VILL INTE HA tabletter, det hjälper bara för stunden och förstör resten av innehållet i kroppen i stället.


Har tydligen tappat mina glasögon också, som jag måste ha när jag läser och sitter vid datorn.

Har ett par läsglasögon men dom får jag ont i skallen av.

Bara gå till optikern o fixa ett par nya det då.

Kanske dom kan ligga i Martins bil sen Tony skjutsade hem mig i den, hm ??!!.

Ska be han höra om det först, annars blir det synkoll i morgon och nya brillor.


Idag kommer jag inte göra många knop här hemma... Mikron får gå varm idag för att värma upp vetekuddarna och lindra min onda onda nacke...

Skulle nog behöva knäcka hela ryggen...


Kaffe nu




Ovido - Quiz & Flashcards