Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Carina - 26 augusti 2010 10:04

Usch o fy vad allt känns visset ibland :(.

Och bättre blir det ju inte när man är förkyld och eländig. Tur Cocillana finns så man åtminstone få sova på nätterna.

Man blir lite bäng på det, men klart värt att ta till natten :).

Fick mail från min advokat idag.

Han hade nyss pratat med min handläggare på försäkringsbolaget och inte förrän nu håller han på att sammanställa allting för prövning i TSN, fastän han fick papperen i MARS, dom är inte riktigt kloka.

Man läggs på hög bara...fastän det är 12 år sen drygt sen min olycka.

Men det är bara att vänta...kanske blir på något gott också i slutändan :).


I morgon är det fredag och helg igen...

Ska in på stan en sväng då och fixa lite, men sen vette sjutton vad man ska hitta på.

Vet vad jag VILL göra, men men det blir nog svårt.

På lördag ska jag ha älskade lilla mys Maja och vi ska följa med på fotboll i Ljustorp.

Alnö behöver en maskot nu som för tur med sig :) :).

Hoppas det blir hyfsat väder bara, men skulle inte bli regn iaf verkar det som.


Hatar när tankarna går och man varken vet ut eller in i vissa saker... Känslor som svallar och går upp o ner...

Vet inte vad jag vill eller orkar med längre :-O.

Jaja, det blir väl till att slå klubban i bordet och bestämma sig bara.

Är nog det ända rätta...


På tisdag är det Sigmoidskopi för gumman också, så enormt orolig för denna så jag vet inte vad...

Men skönt att det blir gjort så man åtminstone få ett svar.

Tycker så synd om henne, bara 17 år och såna hemska problem med sin lilla kropp :( :(.

Många funderingar och frågor man vill ha avklarade, men det kommer väl snarast...


Nu ska jag göra mig redo för vad som händer idag...


Ovido - Quiz & Flashcards