Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Searching for something......

Av Carina - 30 maj 2012 06:49

 

Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag

egentligen.

Ja det har hänt mycket sedan sist...

Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där.

Grått hus med röda knutar, toppen fräscht både invändigt och utvändigt, En tomt på nästan 8000 kvadrat

med en underbar utsikt.

Perfekt för Thello och Dhemo att springa runt och busa på <3.

Ovanför huset har dom en bastu stuga...med en stor ved eldad badtunna ute på altanen.

Måste ju skicka iväg dom någon helg så jag får ta med tjejerna dit och ha en liten fest ;) ;).


Själv har jag fullt upp med min kropp...allt har gått så fort...Var på medicin för ett par månader sedan och fick träffa ett riktigt snusk till läkare...usch o fy hur dom kan betee sig.

Han satt en diagnos på 3 minuters klämmande på min kropp, men den godtog jag inte såklart, sen hände en massa annat också...men han kommer inte komma undan med det, men först ska jag vänta in proverna från i måndags...samt att jag ska röntga mina händer, fötter, knän och höfter, så remiss är skickad till det.

Som sagt så har det gått så enormt fort, blir bara värre o värre...

Varje morgon jag vaknar så lider jag verkligen när jag ska räta ut fingrarna, det gör aaaas ont :///. Handleder, fingrar, ben, fotleder och tår värker som s-tan...

Hoppas proverna och röntgen visar positivt så jag kan få hjälp och det slipper hinna bli värre bara.

När man har gått länge med värk o dyl vill man bara ha en diagnos fortast möjligt så man kan sätta in rätt hjälp och lindra skiten, vad det än är...

Nåt reumatiskt är det ju iaf, eftersom lederna är svullna också, sen har jag ju visat positivt på ett prov på detta i mars månad.

Man har tyvärr inget val än att själv sitta och läsa om allting, då allt tar sån jä-la tid...

Får se om min svärdotter har rätt, jag håller också på det hon sa...det verkar som det mest troliga av allt.


Idag kom Sandra hit med Thello o Dhemo vid 6, och tog själv bussen till stan halv 7. Hon ska med skolan till Gävle idag, och vovvarna blir kvar hos mig till ikväll.

I dag ska syster skriva kontrakt på en lgh hon fått i Haga, vart sååååå glad igår när hon ringde och talade om att hon fick den...Så länge som hon har stått i Mitthems sjuka jä-la systemkö....vansinnigt!!!

Denna lgh är privat så det gick fort :).

Så i helgen ska jag hjälpa henne med det småpyssel jag klarar av :).

Ja vi får väl se i e.m hur det blir och hur det ska läggas upp...


Nu ska jag ta en till kaffe och försöka slappna av en stund, OM dom kan lägga ner den förbannade jävla borren en stund....


Ha en bra dag <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards