Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Walk on life

Av Carina - 28 september 2011 08:17

Var vaken från måndag morgon till tisdag kväll vid halv 12, alltså 39 tim :-O.

Fattar inte hur jag fixade det, men man kommer väl in i andra andningen när det blir övertid så att säga.

Var ju på sömn EEG igår morse, och var därför tvungen att vara vaken hela natten före.

Han satt 24 elektroder på skallen och sa -"Nu kan du få somna"...

Haha, ja just det, hur f-n ska det gå, tänkte jag.

Somna i en stol när en kille sitter i samma rum och tittar på mig... Men jag fokuserade och tänkte på Maja när hon sprang runt och lekte på dagis, och jag somnade faktiskt ganska fort, tror jag.

Allt var ju klart på en timme.

 

Nu är det "bara" en skopi till, och magnetröntgen kvar som jag väntar på, jaja just nu iaf...det kommer ju upp nya undersöknningar hela tiden så ska väl inte ropa hej än antar jag ://.

Men bättre att det händer saker än att dom inte gör något, så klagar inte på det, men det tar på den lilla energi man har kan jag lova.

Skulle bara vilja ha en liten knapp att trycka på...vips så är allting klart, allt löser sig och nu får jag må bra...

Ja, tur drömmar och hopp finns ;).

 

Den 1 November så flyttar min älskade son o svärdotter till samma område, så det kommer bli jätte roligt :).

Skönt för dom att få större, så marielle får plats för det hon är den bästa på, måla o rita ;).

 

På fredag är det dags för girls-night hos Suzanne,ska bli riktigt roligt.

Dessa tjejer är ju bara de underbaraste som finns, dom får mig verkligen att blomma <3<3<3.

Jag ska vara hundvakt på ön hela dagen eftersom Jocke o Sandra jobbar bägge två, så är ju liksom på plats redan då ;).

Blir nog hemfärd för mig efter middagen men det är ju förfesten som är trevligast egentligen :).

 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till...sen fundera vad jag ska hitta på´idag.

ha en trevlig onsdag <3

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards