Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Let Me Be

Av Carina - 5 oktober 2011 07:52

Tror fan att kroppen håller på att säga ifrån helt o hållet...

Nacken värker, är dörädd för att bara nysa då det bränner till och gör så förbannat jä-la ont.

Ryggen gör så ont så törs inte vända mig när jag vaknar, känns som om någon står med knivar och hugger rätt in i ländryggen.

Är det 10 plusgrader ute så blir händerna alldeles vita, sen blå svarta och domnar.

Den 24e är det dags för en till jä-la sigmoidskopi, gruvar mig som bara f-n.

Sen den 27e har jag fått en långtid hos min läkare på VC, s då får vi se vad vi ska gå för väg nu...

Känner bara för att ge upp som det är nu, orkar inte gå så här. 

Ja jag vet att det finns dom som har det värre, men jag blir ju inge bättre av att gå och tänka så heller...mitt finns ju ändå kvar och det är jobbigt för mig.

Måste säga tack till de som ställt upp och stöttat, skjutsat och hjälpt mig hittills.

Ni har varit guld värda

Men jag orkar inte prata mera om mig och mitt jä-la elände, jag vill bara ha allt för mig själv. Klarar detta ändå, men är väldigt tacksam för de som finns runt omkring

 

Nu ska jag ringa o beställa lite recept och dricka kaffe...

Ha en bra dag

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards