Alla inlägg under maj 2011

Av Carina - 3 maj 2011 07:26

Sitter och dricker mitt underbart goda morgon kaffe och funderar på allt....

Inatt har jag legat som en orolig ande och vänt o vridit mig...

Önskar bara jag kunde trycka på en knapp så allting var klart och vissa saker i livet inte hade hänt alls...

Men egentligen, varför tänka på allt som varit, det mår man ju inge bättre av, bättre se framåt och ändra på allting som inte är bra.

Forgive and forget eller rent av bara forget  .


Fick ett fint meddelande iaf igår, det värmer verkligen i hjärtat...bara den här skiten är över nu så jag kan ta mitt kliv ut i livet igen, börja leva, älska och bli älskad skulle inte vara helt fel...

Har stått och stampat länge nog nu och när det händer saker som får en att inse att man inte ska ta livet för givet så vaknar man liksom till och inser vad man missar när man inte tar en chans...

Men jag är ju en sån person som måste ha raka svar på allting och inte en massa velande, då tröttnar jag fort som attan...

Har haft fler fina chanser men lagt in backen direkt, dumma, dumma jag :p.

Dags att trycka på gasen nu i full fart, man får ju inte direkt tillbaka de dagar som gått...dags att ta vara på de dagar som kommer i stället :).

Att lita på någon kan vara väldigt tufft om man sett vad som händer runt omkring, men alla är ju inte lika som tur är.

Lite positivt tänkande mitt i all röra är nog det ända rätta just nu :).


Idag ska jag bara ta hand om mig själv på bästa sätt...

Ska göra det bästa och försöka stänga av allt som surrar i skallen...jag vet att skulle jag bara ta telefonen och ringa ett speciellt samtal så skulle det mesta släppa...

Det är väldigt väldigt sällan jag låter någon komma mig nära, vet inte om jag är kräsen eller bara jä-ligt försiktig, tror nog på det sistnämnda faktiskt.

Måste nog leta fram nyckeln till mitt hjärta, låsa upp och släppa ut det som skall bort och lämna en liten öppning för det som komma skall...


Jaja, nog om det nu...finns det någon mening med allting så kommer det så småningom ;).


Ska sätta mig o spela lite på min PS3:a nu tror jag...

Have a lovely day <3 <3 <3











Ovido - Quiz & Flashcards