Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Carina - 25 augusti 2010 16:17

Jaha redan onsdag :).

Igår åkte jag ut till ön på eftermiddagen och åkte hem med sista bussen i spöregnet.

Förkyld är jag, hostig och ont i halsen.

Men tror inte det blir långvarigt, gäller att inte känna efter så mycket och tjura på så försvinner det fort.

Nu puttrar kaffet  på i köket, luktar sååå gott...   .


Ja, snart 2 veckor nu, och det känns, men inget som jag valt :-O, så inget jag kan göra något åt...Jag har gjort som det önskades...

Har nog med problem att tänka på just nu, en del vet folk om, andra saker har jag behållt för mig själv och kommer så att fortsätta göra så länge jag bara kan...

Känns bäst så...

Jag har mina älskade barn, och dom betyder allt i världen för mig och kommer alltid göra.

En underbar svärdotter och svärson också, då kan man vara lycklig.


Kärlekslivet är ju som det är, men har inge bråttom att finna den rätta heller, han dyker nog upp när jag minst anar det.

Kandidater finns, men jag är alldeles för feg för att påbörja något... vet inte varför det är så, kanske blivit för bekväm bara haha.

Det kommer, det kommer...


Nej nu väntar kaffet, gott gott....


Ovido - Quiz & Flashcards