Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Carina - 27 januari 2011 06:48

Torsdagen är kommen...

Idag ska jag bara vara hemma och fixa med det jag orkar med...

Har så vansinnigt ont i nacken så får ta det lugnt som vanligt. Ska planera middagen o annat inför lördags kvällen med go brudarna :), tur jag har Sandra som hjälper mig...

Ska bli så roligt, och för att inte tala om skönt att få slappna av och ha lite roligt för omväxlings :).

Värken känner man ju mindre av när alkoholen sätter in, så får bli en blöt kväll...måste få försvinna från den några timmar.

Vägrar att börja äta tabletter igen...totally!!!


Fick mail igår, allt ligger på bordet nu för sammanställning...förväntar mig ingenting alls...men bara fortsätta tjura på i sådana fall...har ju en massa mera att ta till, så det får ta den tid det tar med allting...


Kaffe, kaffe, kaffe....sen ner till tvätterie.......


Vill ha sommar nuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!






Ovido - Quiz & Flashcards