Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Carina - 7 januari 2011 10:03

Så har det nya året tagit fart...

Hade en toppenhärlig julafton här hemma med hela familjen :).

På juldagen åkte jag, Sandra, Jocke, Thello, Johan, Marielle med och firade hemma hos barnens farfar... Jättemysigt.

Nyåret började hos go Ingela med god middag, sen vidare in till Maria för att festa loss...

Grymt rolig kväll som vanligt, och det kändes dagen efter kan jag lova, haha.


I onsdags var jag upp med Sandra på gyn igen, hon hade haft ont i några dagar igen och dom hittade en lika stor cysta igen på henne fast på andra sidan. Det bestämdes att hon skulle försöka vänta ut den, men på eftermiddagen blev smärtorna olidliga så det var att åka upp igen :((.

Hon blev kvar till igår, och det lugnade ner sig aningen.

På tisdag till veckan ska hon upp på Ultraljud igen och kolla om den försvunnit eller om det blivit någon förändring...

Det gäller att höja dosen av Proveran nu så ägglossningarna inte kommer alls.


Uppsala igen den 17e och göra en MR på tarmarna som tyvärr inte är gjort på sjukhuset här...

Sen har jag själv 3 tider denna månad för att klargöra vissa saker... fy gruvar mig nåt enormt. Men skönt att få det gjort...


Nya friska tag sedan nu, med ALLT i princip :) :).

Lägger allt gammalt bakom mig och ser framåt med ett leende.


Puss o Kram o nyp i stjärten ;)



Ovido - Quiz & Flashcards