Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Veckorna bara svischar förbi...

Av Carina - 11 november 2010 17:44

Fredag igen i morgon, tyckte det nyss var helg.

Men ganska skönt att tiden går fort.

Ja nu har vi iaf snö, aldrig roligt när det precis kommit om det är mycke, tar sån tid innan plogbil kommer...men nu är det gjort.

Tyra är ingen direkt fan av kylan precis, men hon är ju så liten lill gumman, så inte alls konstigt, blir ju kallt för lill kroppen.

Idag var hon bara här till typ halv 2 då A-K slutade kl.1, men i morgon blir det långdag igen.

Blir en lugn helg, precis som den förra...

Är sugen på utgång men det får vänta tills nästa helg.


Nästa vecka är det operation också för en nära kär...håller alla tummar att allt ska gå bra, och att det blir bra besked efteråt.

Veckan efter på måndagen ska jag själv till VC, har fått en lång tid där då, för en massa provtagningar mm, gruvar mig men måste göra det..


På onsdagen är det Sandras tur att ta bort dom eländiga halsmandlarna hon har...

Tony skall vara med henne från morgonen däruppe tills jag kommer upp på eftermiddagen och sen ska jag sova kvar på patienthotellet med henne.

Det var ett krav annars fick hon inte bo där...

Mig gör det inget, underbart god mat är det där också...men faaan, har inte tänkt på det innan, hon får ju inte äta då, stackars lill gumman...

Blir ju soppa och glass för henne i två veckor...hmmm

Sen torsdag morgon har hon tid på BUM, och fortsätta all utredning där hos Eva Landgren, lika så bra att ha kvar den tiden eftersom vi ändå är på plats då.

Blir en lååång vecka med mycket att stå i...

Måste själv avboka min mammografi för andra gången, men men , kan inte skjuta på operationen precis.


Nu ska jag kasta mig i soffan och zappa lite innan Robinson börjar.


Puss o Kram o nyp i stjärten



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards