Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Helg igen :-O

Av Carina - 5 november 2010 10:06

 


Denna vecka har gått extremt fort...

Lilla Tyra kom till oss i torsdags för 1a gången, sååå söt och vilket litet busfrö :).

Thello och hans systerdotter blev genast jättebra kompisar...

Ja, dom är ju faktiskt släkt, helt otroligt att världen kan vara så liten ibland.

Igår var lill tösen också här när matte Anna-Karin jobbade.

Nu hände det lite tråkigheter igår, men det ordnade sig i slutändan.

Tur i oturen att vi hamnade där vi hamnade.

Jag, Sandra o Thello följde på e.m med Anna-Karin o Tyra hem och blev bjudna på god mat, jätte trevligt.

Sen skjutsade hon hem oss och begav sig till föräldrarna i Piteå där hon skulle tillbringa helgen.

Men på måndag kommer Tyra hit igen :).


Sitter nu med telefon framför mig och ska ringa VC för en tid, gruvar mig som f-n, men har lovat barnen att kolla upp allting, så lika bra att ringa.

Vill ju det själv också naturligtvis, men gillar inte alls att gå till läkaren...

Men börjar bli lite för allvarligt för att strunta i det...

Men jag lägger ju alltid mig själv på "hyllan" så att säga när det är andra som behöver mig, och så har jag alltid gjort.

Ja, jag vet att det är dumt i många lägen, men har bara blivit så...

Men ska fixa det nu :)... i promise ;).


I helgen blir det bara lugnt men har en massa på schemat ändå, men ingen utgång eller sådant, finns ingen ork till det heller...

Nästa helg blir också lugn, har bokat in annat då :) :).

Läääängtar :) :).

Nu ska jag dra igång lite mera kaffe och ta o ringa det där samtalet...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 augusti 2015 11:32

Jag måste bara skriva av mig....   Är så införbannat trött på folk som inte har varken hjärta eller hjärna. Thello är världens vackraste lilla Bichon som köptes av sin husse när han var 8 veckor gammal. Varför köpte han honom kan man fråga si...

Av Carina - 16 juli 2015 11:55

Ja, jag har haft rätt hela tiden. Varför ens tro minsta atom liknande gott om en person som inte är det?! Jag har hållt god min en lång tid för sakens skull men nu behöver jag inte längre göra det   . Slutet gott, allting gott, nja inte för all...

Av Carina - 16 mars 2015 08:08

Det var länge sedan jag var här nu och mycket har hänt sedan dess. Har lärt mig att ärlighet varar absolut inte längst i vissa fall. Att vara hjälpsam och lägga ner hela sin själ i saker för att man är omtänksam och godhjärtad är heller inget som l...

Av Carina - 25 september 2012 08:58

Just nu skulle jag vilja skriva så mycket, men allt bara klumpar ihop sig i huvudet... Önskar att allt kunde vara annorlunda, alla var glada, goa med varann och tänka på det positiva som finns omkring oss, alla nära o kära, vänner och allt som gör ...

Av Carina - 30 maj 2012 06:49


  Lääänge sen jag var inne här, glömmer liksom bort det bara, men skulle behöva skriva av mig varje dag egentligen. Ja det har hänt mycket sedan sist... Sandra o Jocke har köpt ett jättefint hus med drömläge på Ankarsvik, så vackert där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards